Going in to the city

MIN MOBIL ÄR TILLBAKA =D
någon hade lämnat in den på reseptionen , tack tack tack !
dock r den trasig och repig och skit men den funkar ! och halleluljah för att simmet är tillbaka med alla nummer, minnes kortet med alla filer osv :)
gårdagen var förövrigt jätte kul. spelade vollyboll först jag kev adam och jocke mot emma linda anton och anton, vi vann båda gångerna ;) . sen vart det bad och bastning i båtvik =D

Nu ska jag snart dra till bussen till fröken andersson :) (HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR PÅ BUSSEN IN TILL STAN) blir middag och prata lite planer för framtiden (framtiden är vi tagg på).
sen blire hem och kolla vad mamma köpt till mig från ikea =D
kanske sova i lekstugan med teresa i kväll med. mys :)
aja pusspuss

Kommentarer
Postat av: e

storsjö storsjö storsjö !!!!!

2009-07-22 @ 22:55:43
URL: http://www.emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0