fuck fuck fuck

NÅGON SOM SETT MIN MOBIL ?!
I byske från kyrkogården hem till mig eller något liknande?! avslagen ären så någon har den ju eller så har den farit i backen och gått sönder?!
fan helvetes jävla skit!!!!!!!!
ni som vill ha tag i mig, 0912-10143!

Annars har jag jobbat hela dagen i spöregn, är otroligt trött och deppig!
I kväll blire vara med emma linda och nå grabbar eller ? nått sånt :)
nu ska jag gå och dusha gråta ut mot ingens axel och hänga mig med morgonrocks snöret (som jag förövrigt höll på göra i natt omedvetet, vem fan sover med morgonrocken i sängen?)
kram.

If you come closer, I push you away !

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Om jag hittar den så låvar jag att jag ska ta hand om den, dock så är jag inte 100 på att du får tillbaks den (A) :] Menar jag har ju en sorts förmåga att kasta iväg mina telefoner i vattnet!

2009-07-22 @ 12:26:50
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0