for a pessimist i'm pretty optimistic

Äta jobba sova dö...
Så ser min tillvaro ut just nu plus massa tjat som får mig vilja explodera mina öron, men nej då skulle jag inte kunna lyssna på musik så dom får vara kvar. (men ge mig helg tack, då är jag nöjd)

körde pack moppe hem i dag på lunchen för ja hade varit och tagit upp kottar på brosels, ja vad händer då ?
packmoppen får soppa torsk. då tänker jag yeees gud vad skönt att mobilen vart uppfunnen men nej den har inge ström (sov hos linda och glömde min fucking laddare) så där står jag tills en kille cyklar förbid, frågar då om jag får låna hans telefon. det får jag. jag ringer hem, upptaget. jag ringer pappas mobil, ingen svarar. jag ringer mammas mobil, ingen svarar. jag ringer teresas mobil, ingen svarar !! happ då äre väl bara gå och skjuta den då tänker jag. då säger killen " jag kan cykla hem till din pappa och säga att han ska komma med en dunk bensin" jag börjar typ gråta av tacksammhet och efter ett tag kommer paps !

ANNARS, gör min tand ont som in i ..... !! gaaah, soo stupid alltså. måste nu boka tid hos tandläkarn i skell för byske har semester stängt och då måste jag ta ledigt från jobbet och missa mer pengar och skit... fy fan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0