Dont fall in love with me

tjena alla glada =D
gårdagen vart att fara till kajsa där det festades för fullt (dock inte jag). trevliga tjejer så som cizzi frida josse emma osv och fällforskillar! send rog vi ner till lanternan, josse betalade in mig och sen var jag där i en.. halvtimme ? haha värt. sen drog jag hem sov i lekstugan och har jobbat hela dagen. är trött och lite sliten men humöret är på topp för nu....
BÖRJAR PDOL 09 ! =D=D
förra året är svårt att toppa med sol, förfest brevid älven, HÅKAN hellström osv men tror det här året kommer äga ändå =D
blir göra sig klar nu sen fara upp och träffa emma andersson med buss och sens ka vi festa tills vi blir blå ;)
för er andra, ha en sjukt rolig kväll =D

last year


Kommentarer
Postat av: h

ååh, den första bilden väckte massa minnen från pdol för typ fyra år sedan! var grymt kul då!

2009-07-25 @ 22:54:32
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0