You dont care a bit.

Skolans första dag. Halva gymnasiet kvar !
Somnade sittandes på första NK lektionen och ville dö på första pedagogiska.
Himlen öppnade sig i alla fall när Jag Madde rosanna Mari evelina och anna gick och käkade toast på waynes =D
Sen åkte jag med mamma hem med emma i baksätet.
Vi åkte och handla där vi träffa josse och robert och jag skämde ut mig som vanligt på ica bara pytte lite.
Var ju inte direkt som i helgen när jag la mig ner på golven och skrek "JAG VILL HA CHIPS" över hela affären. skämtåsido men typ så vare.
Jamen sen for vi hem och bakade falsk tosca kaka som vart supergod =D Sen planerade vi för emmas 18 års fest, och jag tror jag kan bli en bra toasmaster eller vad tror du emma ? ;) Planerna bara flöt ur min mun och nu är jag mer taggad än nånsin !. Annars kollade vi på skor men tror inte jag ska beställa några :S men vi får se !

Nej men nu är jag sjukt trött ,sov typ inte ens 4 timmar i natt. Kan fan i mig inte sova..!
Och anonym ! du med dina långa åsikter om du ens bryr dig så mycket om vad som är rätt varför inte skriva ditt namn ?
Aja .

en fråga bara:
VILKEN GRAN ÄR SNYGGAST ?

   VS.  
Selin VS. Andersson
Smal tapig och olika stora grenar VS Stor tjock massor av grenar.
Pick one !

Annars kolla vad fint jag skrev på lindas golv

Ajöss med dig din gamla räv. skrev peace lite längre ner också !
Hon ska ju nämligen byta golv så !

Annars EN SUPER ROLIG SAK är att
Resa till rhodos bokad av mammi. så blir i maj med family
+ resa till stockholm på sommarlovet för min farbror ska gifta sig så blir några dagar där !
Så jag längar =D
Men nu. god natt typ? Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0