You aint missing me at all..

Heeejsh!
har just gjort middag till hela familjen , vårrullaaar mumms =D
före det vare skolan som gick i snigelfart i dag :S jag och anna somnade tom på geografin, inte så konstigt dock?!
Annars inget spec, förutom att det är så jälva kallt på våran skola !!!! höj värmen med typ 70 grader ?! då skulle folk i alla fall slippa gå runt med rosa overaler med dun innehåll... nog för att det är supercoolt men men.
Måste bara förövrigt säga att elina gjorde en sjukt gullig grejj id ag i bussen. Jo hon sa amanda här  haru och i min hand lägger hon sitt gamla tuggumi. har fortfarande inte fått bort saliv fläcken i min hand och vet ni vad , det luktar gammal räka. räksmak på tuggumin ? mjo lite coolt allt.

Annars nu i kväll ska jag ut i boshheeen. byskeby for sure. blir falsk tosca kaka , pepparkakor och massa serier som nu kommit ut =D och linda såklart. en perfect fit ! So long suckers ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0