Where do you go when your lonley ?

Linda säger:
länge sen vi sågs !

Jag har chillat med några härliga typer, planerat en fest och så!

Själv då?
AmandaLundmark säger:

Åh najs . är man bjuden eller ?

Nja har legat under min säng och andas in damm på hopp av att få en allergisk chock och dö.

Direkt när man kommer hem. Ärligt talat så har vi ju varit hos emma. blivigt biten av hennes vilddjur till hund, blivigt klöst av hennes vild djur till katt och blivigt våldtagen av emma josse och linda. alltså en toppen kväll !
vi har planerat planerat och planerat och jag tror allt kommer bli superbra =D.

I morgon blire skola ! går bara till 1 så :)
Sen blire stan och köpa tyg osv.
Efter det ska jag och Lohan, Sellin, lindsay till min mormor i klutmark =D
blir hem och göra godmat till morfar ! Sen kanske Emma LU och frida kommer på kvällen och badar bubbelbad och bastar med jag och linda. rååå skönt =D Sen äre ju en annan 5a att man ska upp halv 9 och dra till a torp för vi har öppet hus. Hälst skulle jag bara vilja skrika till 6 orna att dom ska springa så fort dom bara kan, springa medans dom kan ;) men måste ju vara lite positiv till min linje i alla fall.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. kommer dock ALDRIG kunna sova eftersom jag sov till 3. men men får läsa, lyssna på musik, se på tv osv tills jag somnar ! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Moa

Ska på din skola imoron snygging! Men de blir dock kring 14-15 någon gång så vi hinner inte ses! Men vi taggar till fredag nästa vecka! Sov gott! ;*

2009-01-15 @ 23:20:05
URL: http://www.mohola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0