we are broken

heeeeeey =D
sitter i emma a s HAHA AS soffa med emma lu josse linda =D frida var ju ocksåmed men hon drog till fällfors :P

skolai dag med två lektioner sen hem städaosv.
förövrigt så vare fajt mellan ja och linda i dag på skolan som många såg.och bara för att min näsa ärkrokig betyder det inte att den är bruten :OOKEY ? nämen va tvungen och visa henne vem som bestämmde.

aja sen vare stan .jag och linda åtpå lilla kina rååågott men dålig utsikt !
sen köptevi gott gott och sen drog vi på bio.
okej filmen var INTE lik boken alls. dock så var filmen bra !
rolig då och då.
KAN SÄGA att alla i biografen flänna !!! alla satt och snyffta och flänna . inklusive jag i slutet näre vart lite mycket..
haha nämen var lite små pinsamt 3 killar och resten flännande tjejer .

Nu ska vi snart hem och jag ska sova läänge.
upp i morrn och plugga :(
datorna är typ död.fårse om jag får påren !
annars puss
snyggfan

Kommentarer
Postat av: e

du kan va snyggfan !

2009-01-31 @ 13:12:56
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0