Wanna be on top?

Heeeey allihopa =D=D
Onsdags kväll
som betyder mys med lilla sjuka syster =]
vi har gosas, sett topmodell, gosas och sen råka jag slå henne i ansiktet också :(
HAHa var rå skojj för hon lutade sig fram och då trodde jag hon skulle hoppa på mig så då hedde jag bak armen och bame slap i ansiktet. Hih =]

Annars school i dag.
Första lektionen filosofi som var super kul =D trore blir jätte intressant. och vi har dan (nivetdenlånga;D) och han verkar super bra ! Så det ser jag fram i mot.
även syslöjd provade vi i dag =D älskar det, har alltid gjort men en grejj som var super sad var att hon sa att vi inte skulle få sy några kläder :S jag bara jahhhaaap det var ju precis det jag ville =S
Det var i alla fall kul att vara på balder =D träffa gull frida, och 2 söta emmor han jag även med :D
Sen tog vi bussen hem såg en till söt tjej, moa =D och satt ju såklart breve den gulligaste AWSOME chick .... Lohan ;) Jo jag vet alla är avis. even the girls (speciellt Asisitopmodell)

Nu har jag inget mer att säga =D men ha en superkväll.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

jo, ja var "verkligen" söt! HAHA, du var däremot skitsöt!

2009-01-14 @ 20:36:46
URL: http://www.mohola.devote.se
Postat av: Anonym

daniel heter han INTE DAN FÖR HELVETTE!!!

2009-01-14 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0