My life be like ooh ahh (yeah)

Sådärja. Då var det 09 =D
I går
börjades det med kyckling sallad hos anna med rosanna madde emila mari evelina linda thea sam och till slut även elin . Sen vart det efterrätt och hela köret :)
Efter det började vi  och lekte även lite lekar. Mådde inte bra där i början men efter ett tag gick även det vägen !
Sen kom det massa trevligt folk och vips som det var så var kl 12 och alla var ute och hurrade. kan säga att min röst är inte den renaste i dag ! Sen vart det massa prat (tack!) och dans och annat trevligt ! men kan säga att det var väldigt kul =D.
Kom väl hem där kring 4a kanske !

Nu i dag vaknar man i ett gammalt dam mål av glitter typ :S . Har dushat och ska snart börja packa. för jag far ju om tre timmar =D=D! Sen ska linda även komma förbid och säga farväl haha ;). Först ska vi och bo hos min farbror och umgås med han och hans familj. sen blire hotell två dagar och jag och teresa ska ha eget hotellrum yäääe ! Så på lördagen blir det shopping i mängder !

men nu. BILDER. Sjukt mycket bilder togs i går och har nog inte ens lagt ut en tredjedel och se hur jävla många det är nu ! det roliga är ju att om man lägger kameran på bordet går ut några minuter så när man kommer tillbaka äre typ 10 bilder tagna ;D.
men här är i alla fall många. alla i stor nyårskänsla =D !
































Och såklart var ju linda och jag tvungna och köra dagen outfit. HAHA Herre säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Lindsay

Snygga brudar som rockar fett !

2009-01-01 @ 12:49:25
Postat av: sandra

hahahah du försökte alltså få med en bild på mig ändå ;)? tack för en trevlig kväll=)

2009-01-03 @ 11:12:36
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0