Does it hur when you think about me?

Hey allihopa !
Det alla undrar är väl vare varmt på a torp (A) och jaa varmare än vanligt faktiskt !
Kan dock inte förstå varför mina vänner är så dumma :( DÅ skicka jag världens snällaste sms (inehöll hej) till mari och emilia och då får jag svaren : Du ska ha beng, och Hejdå bajs ! är väll inte mitt fel att dom har på ljudet på sina mobiler :S ;)

Annars har skolan gått trögt och det har varit en lång dag !
Han senare förbid en sväng på stan och köpte en mörkblå tråd till sy maskinen och ett stretsh band !
Sen for ja hem och gjorde vegitatisk mat till mig och papps, nyttigt och gott =D
Nu i kväll blire Lindaaa =D vi ska se oth, desperat och gossip OCH topmodell !
SEN tänkte jag Endast i dag, och till detta fantastiska pris

Sälja denna billjet ! ENDAST 9 KR !
först till kvarn blire !
Lycka till ! Puss

Kommentarer
Postat av: Freaky

Jag köper den DIRRR !!

2009-01-20 @ 18:52:56
Postat av: sara

hej, ;) varför vegitarisk?, ? :)

2009-01-20 @ 21:16:02
Postat av: e

jag bjuder en femma!!!!!

2009-01-20 @ 21:35:21
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0