So fucking fantastic

hellooow byske. nu är jag hemma =D
kan dock inte säga att jag r super lycklig över det men men.
Som när linda skrev "Se deras tjocka päls och tissar guppa och flänga när det upphetsat springer emot mig när jag ska ge dem mat - "bäza bäza bäza" . Jaa då kunde man ju inte ungå att sakna byske BYN i alla fall.

Tänkte dra en lite sväng vad vi gjort då !
Torsdag flög vi  som sagt ner och tog pendeltåget ut mot tumba och sedan mot gröninge. Där umgicks vi med kusiner och farbor och åt mat och massa prat osv :) jag och sis hjälpte även till i stallet lite och det var super kul.
Vi sov och vaknade ( :O ) och umgicks lite till innan vi tog vägen tillbaka till stockholm .
Där gick vi till vårat  hotell som för övrigt var super fint och jag och teresa storm trivdes i vårat egna hotellrum . Sen gick vi ut och käkade på taco bar :) mums. och sedan vart det lite shopping men han inte så mycket. Lördag vaknade vi och gick och åt underbar hotell frukost. tvingade i mig en kaffe latte så jag skulle vara på topp och det var jag ;D fick in massa fynd. åkte ju först till söder och gick på weekday monki american apperel osv :) Sen åkte vi in till drottninggatan och fortsatte dära. Sen vart vi så fruktansvärt trötta så jag och teresa la oss och vilade medan mamma och pappa for ut och såg hockey på nått place. sedan kom dom upp med kina mat till oss och sedan drog jag och teresa och såg bio. Allt flyter vart det och den var faktiskt riktigt funny =D . Söndag vaknade vi  till mer god frulle sedan packade vi och drog ut på stan igen. shoppade lite och åt lunch. sen bestämmde vi oss för att gå till urban outfitters och jag höll på frysa i hjäl och det var långt osv. och när vi kom fram vad fan händer då ? Jo affären har stängt. kan säga att jag vart självmordsbenägen men när vi senare gick in på waynes och åt bulle och iste(melonsåsjuktgott) Så lungnade jag mig lite. Efter det drog vi till arlanda, åt på max och sedan tog vi flyget hem. höll typ på dö i mina öron men men. Nu sitter jag här !

Har nu tagit kort på allt som köpts, fy faraooo säger jag bara.
men here it comes.

Halsband glitter 250 kr.

Örhängen glitter 89 kr (silver)

Svarta Jeans med dragkedja Top shop 600 kr

Svarta sten tvättade Cheap monday från weekday 400 kr

Ljusa leggings med fickor Vero moda 250 kr ?

Lila tubtop i olika längder Monki REA 79 kr

Dålig färg men linne från weekday REA 140 kr

Linne weekday 250 kr

Rolling stones tshirt från carlings 400 kr

Tshirt från weekday 150 kr

Tshirt i skrövligt tyg weekday REA 200 kr

Bred halsduk monki 180 kr

tröjja Weekday 250 kr

Väska cheap monday från weekday 50 kr

Bikini överdel american apparell 150 kr

Örngott Design torget 150 kr

Converse pjuker från Nilson 700 kr


Och till slut jaaa. Löshår =D=D är nämligen så att nu är det bestämmt mitt blonda ska bort. sen färgas samma färg som detta. typ ljusbrunt brunt !

Mer bilder kommer sen när jag hämtat andan från detta inlägg (A)
Ha det bra puss.

Kommentarer
Postat av: Emma.L

Är du hemma nu!:D

När blir det färgning av håret då ?;)

Vi hörs i morgn , vi måste hitta på nå , PUSS!

2009-01-05 @ 00:20:46
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0