Laughing with my broken eyes

Heeey allihopa.
lovets sista dag
:( så jag begraver mig i mitt mörka rum i min säng och försöker vila !

Gårdagen var väldigt rolig =D !
Får se om jag får med alla nu men Jag Emma lu Frida Anton Sebbe Jocke adam erik simon och kevin var på folkan.
började med uno och musik och sen bastade vi osv !
Måste säga att jag klarade att stå upp i bastun (huvudet i typ taket) i 10 min. Kan säga att jag var imponerad av min prestation tills adam gjorde samma sak , typ lätt som en plätt ! Men men.
Sen kan jag ju säga till dom som fick ett sms av mig i går . Det VAR KEVIN !

NU kommer lite bilder.

   <3
  
   < HAHA!
  
   < HAHA !
I'm a motherfucking P-I-M-P  lallala !

Nämen nu blire ladda hem lite musik (lagligt ffs..... (A))
Ses i morrn at atporp! Byyee

Kommentarer
Postat av: e

de blev fan fint :D jaaa vet! vi måste göra det snarast =)

2009-01-11 @ 18:40:59
URL: http://emala.devote.se
Postat av: Emmaa

Haha vissa är ju bara snyggare änn andra, så det är!

2009-01-13 @ 21:37:59
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0