Its like rain on your wedding day

heeeey whats up.
chilling with emma i min soffa och ser the hills, life of ryan och lyssnar på musik.
snart kommer linda coh då ska vi färga hår yääe =D
linda blir brun, jag blir brun och emma blir bruna slingor ! råå najs.
sen blie dippade grönsaker och topmodell =D whanna have a fat as emilia ? ;)

annars skola  i dag. jag och anna var lite småå sneaky gangstaaahs i dag när vi smet från geon och syslöjden men ni vet, a girls gonna do what a girl gona do ;).
köpte i alla fall hårfärg (hon på torsten sa - gu va cool du var till mig, råå coolt), och ett hårband från h&m för endast tjuugo kr. pappa såg ut som en billig indian hora i det och emma som en dyr ;)
provade massa jeans också men inga passade :( .

annars har dagen varigt ett stort skrik av PEACE
Kanske dessa bilder förklarar varför
  


SNYGG EMMA !
nu dreeegla över ryan. synd att han är så jävla deppig hela tiden bara
haha Living the dream ;);)
byyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0