I wont lose this war

Heeeey =D=D
sitter här med ett smile on my face.
i morshe vaknade jag upp hos emma
Jag hon och linda i sängen är verkligen toppen of my world. jag menar vem vill inte ligga mellan dom och bli inträngd av deras söta små rumor ?

kvällens höjdpunkter var nog bilresan hem då vi gjorde allt för att sjunga med i låtarna trots att vi inte kunde texterna ens lite, maxmaten som vi tryckte på ca 3 sek, taxichauffören som ville åt amandas bröst & jag & lindas nobbning till ett killgäng som säkert bara ville vara trevliga! hej tjejer- jag & linda samtidigt- HÅLL KÄFTEN!!!,
Citat från emma och hon beskrev kvällen så bra så jag var tvungen tjuva det ;D snyggt alltså.

Annars åt jag och emma bränd korv med bröööd mumms världens bästa kock emma ;D
Nu har jag fixat teresa och elinas hår och fick därmed mitt rum städat . proooe !
I kväll blire folkan med bastning med massa folk =D blir super najs ;D !
ännu najsare när frida skiver ett sms : FITTTAAA !! har inte rakat benen på 2 månader.
Så jag är taggad och avunsjuk på frida såklart.

ajaaa ha en bra kväll
Last time


Kommentarer
Postat av: e

hahaha kung kväll :D

2009-01-10 @ 20:22:21
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0