let me upgrade you

Hallå Hallå !
Jaha då vare dags då
, börja om igen med bloggningen. nu när datorn funkar och kan ju tänka att jag lär ju behöva det eftersom besöksantalet minskat en aning :S var dock skönt att vara på semester lite.

Tänkte beskriva i bilder mina senaste dagar:

  
   
Onsdag
1. Ny tröjja ginatricot 199 kr
2. Paraply hatt i bussen, kan ju behövas.
3. Linda sniffar..... dextrosol för att hålla humöret uppe på syslöjden.
4. Jag spräkte mina trasiga jeans och sydde i hop dom
5. Anna var ovanligt söt
6. Kalas hos bästaemma med äckel alkoholfri champanj

  
  
Fredag
1. fest hos emma. hon bevisar att hon är 18 och mogen ;)
2. Viktor och emma posar
3. Emma och amanda i full fläkt av dans (jag hade jeansleggings gina,emma också, väst cubus och tröjja bikbok)
4. Nästan allihopa
5. två helt normala nyktra personer ramlar HAHA !
6. två helt normala nyktra personer

Lördag
 

1. Heldag med lohan. prommis och sockerkaka på dagen. Såg filmen The mist som va råå sorlig i slutet och sen gjorde vi hemligstämplad information till kl 1.

Söndag
  
1. Linda vilar på hockeyplan dit vi kom kl 3. där var klockan 5 över.
2. Linda spelar tufft men hockey killarna. vi körde jag och linda mot dom tre och vi spöa dom med 7-3. Linda vart dock tacklad så hon ramlade och dom skrek efter henne "LINDA SUGER" så hon börja gråta. är det nödvändigt att berätta att killarna typ var 3, 5 och 8 ?
3. linda efter hon blivigt tacklad. snow angel.

Så nu
sitter jag här med ett helkropps underställ och chillar.
I kväll blire att bara tare lungt och tagga inför i morrn, SKOLA yeeees !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0