Trapped in myself

Heeey fokes.
Skola i dag
och var faktiskt kul, bara för att mina vänner har världens bästa humor och för att jag var lagomt trött så jag faktiskt orkade skratta !
Gympa- nk- Lunch med emma lu som hälsade påatorp(praktikffs)-engelska- Pedagogisk ledarskap osv.

men nu är jag så fruktansvärt trött så jag ska typ gå och lägga migh ? varför inte.
Annars är våran skola toppen. ledig torsdag typ, fredag slutar jag råå tidigt och nästa fredag leeedig.
vad vare vi sa ? då behöver man inte ta självmord förän lördagen då ;).

annars tänkte jag bjuda på detta.
Anna skulle rita i dag vad henens dröm yrke var. även ett självporträtt när hon jobbar.
Här kommere.


Vad är det ? :O
ge mig svaaaaaaar !
Annars tjaooo

Kommentarer
Postat av: ANNA FFS

HAHAHAHAHAH <3

2009-01-26 @ 20:13:55
Postat av: EmmaaL

hahhhaha vad faan är det där! :o snnnnyyyyyygggt

2009-01-27 @ 09:09:44
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0