Paramore paramore paramore

Hejsan allhiopa.
rubriken avslöjjar väl vad jag lyssnar på ?
Annars så kom mamma fram för ett tag sen och sa amanda my little pony gnääägh och sen förstod jag att det var mat :S
till lunch vare omellet med räkstuvning och bejkon och till middag fläskfile pommes och hemmagjort bröd.
annars har jag pluggat lyssnat på musik och sytt i typ 10 ynka minuter !
annara har mamma lekt en lek med mig, kallas gömma amandas mobil och den var super kul eller vad tror ni ? :I
annars har jag råå snygg mobil med råå snygg bakrundsbild. rått !

I kväll blire typ briidsen emma josse och linda ! Sen kanske det kommer några andra hemliga gäster med men vi får se.

Hemligsäger: jag ska fan rapa på dig om jag kommer . men jag menar vart ju lagomt sugen nu ? ;) vad tycker ni , får man rapa en fet rap när man svarar på mobilen ? mycket coolare än "hejdetäramandalundmark17årigtjejfrånbyskesomletarensandlådelekkamrat" ? A game.

annars ska min sister få glasögon, så hon har lånat hem fyra par. 2 var snygga tycker jag men vi ska dit nästa vecka och kolla på lite bredare bågar osv. Jag vill typ också ha glasögon tycker det är töntigt snygg ! aja .
Pappa var finast ire eller hur ? Cool P Dady .

Och ni som tycker vi är lika. håll det för er själva tack.
Nu ska jag gå och dusha och sen he ut sopa i hela hallen så vi  kan glida genom hela hallen i kväll. sopa eller kanske oliv olja ? bikini eller badräckt ? jaa livet är fullt av svåra val.
mitt val nu är att sluta skriva. ha en bra kväll allihopa och köp salt och vinäger chips ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0