Living the dream

Heeeey =D
typ världens skönaste dag !
filosofi , Nk och engelska ! Slutade halv 1 så då drog jag och linda in på stan.
Gick och köpte mörkblått siden tyg och en bok som jag ska pyssla med ! =)
Sen hämtade mormor upp oss och sen drog vi till ica. hittade mina salt och vinäger chips så jag gav dom en stor kram och la ner dom i korgen.
Nu har jag Linda och mormor sett björn gustavsson ett lisvärk =D=D=D=D=D=D
Var fan i mig det roligaste jag sett !!! ja och linda satt och dö skratta hela filmen och jag kunde fan inte andas.
helt  underbart !! När vi stängde av var vi helt trötta av allt skratt.

Annars en väldigt clean kommentar av min mormor var att jag inte kan stava. som nog många märkt. jag är verkligen en krata. HAHA ! . nämen ja. ni får  helt enkelt stå ut !
Annars blire bubbelbad, chips,bastu och tv i kväll , sjukt skönt !
Annars kom inte emma och frida :( men jag nöjjer mig med linda. jag menar We LIVING THE DREAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0