Its like a knife in the back over and over again



Idag vare jeans leggings veromoda, skor converse, tröjja weekday halsduk monki och fake skinnjacka från h&m.
Annars i dag vare skola med massa tråkiga lektioner. en rolig grejj var i  alla fall att jag köpte en semla på doris =D rååå goottt. jag och linda ska baka snart coh det bästa är att hon gillar inte så jag får äta upp alla ;) fet tisdag amanda !
Annars fick jag en rolig lapp på min bänk i dag .
Vill du kissa i kors med mig ? kryssa i . Jaa men måste bli kissnödig först ( ) Nej jag är kille ( ) Nej ( )
undra vem som skrev den ? :S inget liv i alal fall ;)
SEN VAR LINDA SMART -
 Amanda: du tror ju typ på allt, Som att ett sträck rör på sig.
Amanda: men ifs det kan ju röra på sig om man klipper ut det och drar det
Linda: Eller om man ritar det längre.
Jaa måste säga det men ibland dumförklarar du dig ;) HAHAHHA jaa ingen fattar det roliga men spela roll.

ANNARS GRATTIS TILL EMMA SOM KLARA TEORIN I DAG =D=D=D=D=D=D DU är kiiiiiiiiiiiiiing !

Nu ska jag gå och börja sy .
köpte en dragkedja i dag + en knallrosa sax ;D råå snygg !
Önska mig lycka till BYE!

Kommentarer
Postat av: sandra

taack=) blev inte så bra på bilden men du såg dom kasnke i skolan.. hihi=)

2009-01-27 @ 19:59:21
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: e

hahaha linda... =) snygg tjej lägst upp!!

2009-01-27 @ 20:03:47
URL: http://emala.devote.se
Postat av: MOAAAAAAA

Såg dig idag snyggwe, men hann inte hälsa för jag åkte rulltrappa och du var inne på tygaffären! =D

2009-01-27 @ 21:18:17
URL: http://mohola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0