Im cold as ice

Godmorgon.
somnade 8 i går och är ändå sjukt trött, ska jag typ få diabetes igen?
Annars så sitter jag här och fryser. tänka sig vad som kommer hända när jag går ut !
Engelska läxan är inte heller gjord.
men glada tankar typ som, i dag komme rjag bränna pengar när jag ska köpa en dragkedja till min klänning =D=D wohhooo. haha nämen ska börja med klänningen i kväll DÄRMEBASTA. + att jag måste köpa hårfärg för mitt blonda börjar skina i genom :S så blir färgningskväll snart med linda och emma =D=D
men nu. haaa en bra dag ! So Long suckers ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-27 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0