I still buy your favorite candy

vart inte så mycket klänning i kväll :S
mamma gav mig en 50 kr för att fara upp och köpa lite smått och gott .
då sprang jag ner till elina där hon och teresa var och sedan drog vi ner till oss.
Så nu ser vi topmodel och sen blire väl gå och fortsätta läsa i taket lyser stjärnor =D
har ju typ läst den två tre gr redan men vill läsa den nu före bio !
är härliga helger framför mig
I Helgen Bio
Nästa 18 års världens roligaste fest
Därefter HÅKAN.
Man måste ju bara älska detta år !

men man kom en liten vart i alla fall. så här ser tyget och saxen ut. så med detta, en symaskin och lite nålar ska jag försöka göra ett mästervärk ;D mormor tyckte dock jag skulle ha klänningen som jag gjorde till nyår men hallå, man kan ju inte ha en klänning två gr ? ;) haha.



Gonatt snyggon !

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

haha divan :] men då kör vi färgning i morng , slutar ni så jag tar samma buss som er till byske eller :D

2009-01-27 @ 23:22:10
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0