I don't care if I breakdown. Let me fall even if I hit the ground



Så har denna dag sett ut. Favoritskön tröjja från weekday och sönderklippta svart jeans (som förövrigt pappa ska låna till ACDC konseren, right?)
Annars har min dag varit utblandat med massor av damp. tror ingen i min klass har sovit ordentigt ? eller så behövde vi socker.
Hade i alla fall skriller, var inte alls kul! Snöade och jaa ush. och eftersom jag var på så bra humör efterdet tänkte jag skämta lite med sebbe så jag skrev att jag stukat foten och satt hos sjuksyster , till mitt svar fick jag (han hade också haft skriller på morgon med gympan) att en kille råkat skära han med skriskon på axeln. såklart trodde jag han drev för det gjorde ju jag ! men tydligen vare sant :O haha . så har hört rykten av att han ser ut som quasimodo nu ! Cooolt.
Sen vare Nk och engelska. och till sist pedagogisktledarskap. Annars har det varit stor fajt med sellin i dag, klös, tryck spark smack linda is down. nej men seriöst jag har varit en ängel med henne i dag !

Nu i kväll ska jag prova mig på nått som heter hemma gjorda chips Råå värt.
Sen gräva ner mig i one tree hill och SOoooooooooova. om jag ska orka denna vecka så ska jag typ somna. halv 7, oj det är ju om 10 min måste skynda mig nu !
Ha en bra kväll ! Pussheej lingonfejs.

Kommentarer
Postat av: e

men fööölj förfannnn =D

2009-01-19 @ 19:47:52
URL: http://emala.devote.se
Postat av: Moa

wööhööw du är riktigt flitig, nu taggar vi tills bastumys!

2009-01-19 @ 19:53:18
URL: http://www.mohola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0