I dear you to make everything okey!

Mission POSSIBLE. hemligstämplad information. Yes inte ens ni kära läsare kan jag viska ett knyst om.
men time will tell. den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge osv. osv. osv. osv. !

Annars är helgen slut soon. känns som den just börjat !
Och i morrn äre en ny vecka. Längtar redan till fredag dåre är premiär på i taket lyser stjärnor ! Ska se den med stjärnan Sellin, just ja Mena lohan ! Min secret boy friend eller hur vare emma lu ? ;)

I dag då vaknar jag att teresa crew är här och hon gör allt för att jag ska vara med dom i nattshorta. så jag menar måste ju ge dom vad dom vill ha . så satte på one tree hill s 2 och sen chilla vi typ ! det är så en söndag ska se ut.
Har nyss kramat teresa i ansiktet så nu behöver jag inte sminka mig i kväll !

Annars är ju det snyggt att sminka sig såhär , eller hur ?

Måste fråga bruden hur hon gör ! Rååå avis...

Annars så vill jag ha den här lilla rosa datorn ni vet.
för då skulle jag linda och frida kunna ta kort på oss själva hemma i stället för på telia.
thats right. vi tog detta kort på telias dator så alla i stan kan se . råå smart...
Tur att vi är glada i alla fall =D living the dreaaaamm woooooo ! 


Ha en bra kväll =D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0