I cant wait for you, Im sorry ! Your not you anymore

Sådär ja . har jag sett !
Petja och selina och tobbe var med och petja vann när dom skulle spela på gatan =D
HÅÅÅÅÅKAAAN var ju med Och will champion från coldplay =D=D=D=D Och ni vet väll vem som kommer se båda detta år ? =D JO JAG !

Annars såg jag och Linda 4 serier i kväll, alla lika bra !
Och till svar till Sara om varför jag åt vegetariskts, så har mina päron gjort ett tappert försök att jag och teresa ska hjälpa till hemma. så en gång i veckan ska vi laga mat hemma ! jag valde ju då i dag och gjorde vegetariskt för att jag tycker det är gott med sallad och allt sånt. jag skulle lätt kunna äta vegetariskt hela veckan men när det kommer till helgen skulle det nog vara svårt. Jag gillar ju kött , dålig ursäkt jag vet. och jag är nog för lat också. för jag skulle få laga maten själv och allt sånt. men endå så dom dagarna jag väl ska laga mat kommer jag nog fortfarande köra på vegetariskt för det är ju inget alls jag är i mot, snarare tvärtom :)

tillsist en sjuktbralåt och godnatt !


Kommentarer
Postat av: sara

okej, :D det var ett bra svar, håller med dej! :P

2009-01-23 @ 00:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0