I cant take this anymore

Heey bloggen !
Sov till halv 2 i dag . puh !
Sen ringde linda och typ skrek i telefonen "Jag har laddat hem one tree hill, gossip och despret så kom hit så fort du kan"
Jag sa till pappa att vi var tvungen att rycka ut för linda var självmordsbenägen och han körde hit i full fart.
Vi åt chokladtårta som mamma tvingade mig att ta med för hon trodde det skulle pigga upp linda. haha hoppas dom förstod att jag skämta. sen såg vi =D
Nu ska ja snart hem och vila och se topmodel!

Kan fortfarande inte blogga hemma för min dator är sär. och det kostar massor på telefonen plus att det blir typ 15 inlägg och skit :S aja . eftersom jag bara tråk skriver tänkte jag tipsa om några filmer jag vill se på bio =D

  

I taket lyser stjärnorna
Pride and glory
och Benjamin buttons otroliga liv

Jag och linda ska i alla fall fara på premiären på i taket lyser stjärnorna för båda vi har läst boken och den är verkligen helt underbar. ett måste för er som inte läst den !
Sen dom andra två tror jag bara helt enkelt är jävligt bra.
Ni kan ju gå in och kolla trailern på http://www.sf.se/filmer

FÖRESTEN FÄRGNING AV HÅR TORSDAG. Gahhh så nervöööös !!!!!
Pussheeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0