I can't live alone in this lie

This love is watching me die.

Saying oh please
Girl save your soul
Before it's too far gone
And before nothing can be done

Remind me that I got it all. Remind me to hold on.

Heeej är på lite bättre humör nu!
Har varit med linda i kväll.
vi tappade upp mitt badkar med massa skum =D
Sen åt vi choklad mous med ansiktsmasker i ansikterna.. i badet =D haha hur skönt som hälst.
med släkt och ljust. hur skönt som hälst =D
Sen har jag sett lite topmodel och så :)

annars till er anonyma så vill jag inte färga löshåret för det blir så nött :S får se hur det löser sig !
Har i alla fall världens bästa syster som låter mig låna hennes i morgon :*
Nu ska jag sova. är sjukt trött efter allt.... Pussheej!

Just ja glömde nästan.
Grattis håkan till bäst manliga artist !
Snart bara en månad <3

 
the wonders of my worldthe wonders of my worldthe wonders of my world

Kommentarer
Postat av: emsan

jag tänkte bara slänga in mitt namn eftersom du verkade missa att det var jag som skrev sisst! kändes lite jobbigt när du kallade mig anonym ;) hehe puss

2009-01-09 @ 00:24:36
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0