every day is the same. is it

Tjaooo !
Super skönt morgon.
vaknade och tog mitt täckte och la mig i mammas och pappas säng . mös där med tre täcken och massa kuddar .
gick upp kl 12 och gjorde en jätte god omellet =D
Nu ska jag sy och fixa lite tills linda kommer. då ska vi se klart filmen från svenskan , nått med korpen ? :S jaa världens sämsta film i alla fall. går inte annat än skratta ! Sen ska vi göra veg pizza med elina och teresa och sen blire fara och träna :) skönt som fan känns det som !

Annars håller våran dator på bryta i hop :S mamma och pappa pratar tom om att köpa en ny. hoppas som tusan =D
måste dock få över alla bilder och all musik på det jävla minnet !!
Ajaaa ha en bra dag. hällst ni i skolan ;) ! Puss

Jag har lurat mig själv
för många gånger nu

Kommentarer
Postat av: e

HAHA! tyst bara!, föresten så vare mamma som fyllde år men jag kan ju hälsa endå ;)

2009-01-29 @ 21:03:11
URL: http://a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0