Diediedie

Är så arg så jag flännar ... typ !
Ja började med att jag satt i frisör stolen i 2 och en halv timme.
Jo då blir håret rött. jag bara jahappp. hon bara ja du kan komma tillbaka halv 4 så gör jag om det.
far dit halv 4 gör om det till mörkbrunt/svart. jaha skit kul.
och hela tiden hade jag löshåret framför och sa SÅHÄR vill jag ha.
Så nu kan jag inte ha löshåret och frisören säger att det tar för mycket att avfärga.
Och att jag ska använda inpakning. fan heller att det kommer hjälpa.
Så tack i dag har jag förlorar 1100 kr och sen ryker ju 700 kr på hårförlängningen med.
TACK !!!!

Nu kommer linda snart.
typ skriskor i kväll ? tror ni jag är sugen.
HEJDÅ !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad jobbigt! blir bara arg på såntdär, ! du är säket skitsnygg men jag fattar att du inte är gladast!,=S då blir det att färga löshåret trots allt lr?

2009-01-08 @ 18:59:20
URL: http://emala.devote.se
Postat av: Anonym

färga löshåret då? :)

2009-01-08 @ 20:22:42
Postat av: anna hatar frisörer..

fan alla jävla frisörer är ju kassa ! theas blev ju heller inte som hon ville !!

vars gjorde du det ? kräv pengarna tillbaks, jag menar , dom har ju inte gjort sitt jääävla jobb !!!!

2009-01-09 @ 00:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0