corn, i want some more.

Tjena bloggggeen nörd faktor.
Sitter här hos emma i drängsmarks fina vidder.
skriver ju här för jag har ingen fungerande dator verksamhetet i min lillabostad.
Snart kommer josse och hopefully freaky friday to eller ska man säga green sweed gangska ? grön på att va gangster . INTE COOLT!
Vi ska i all afall se top model. och kjanske benjamin buttons (skrolla ner) och jag är laddad.
annars äre cheese balls och kexchoklad och säger bara synd till josse och emma era nyttigungar !!
men det finns ju glass.... och chokladsås.... och påååp cååårn !

ANNARS färgning av fucking hår i morrn =D=D=D=D=D=D
ska ta med mig löshåret och försöka få det samma färg.
så sista kvällen med blont hår, do i have more fun ?
känns kul att bli brun i gen . slippa utväxt och jaa :)
Men är samtidigt sjukt nervös !
annars blire stan i morrn med lohan. lindsay och inte selin. glöm det !!!
Ska se sådär tunga ut på waynes och käka majs.
jag och linda disskuterade typ majs i telefon i dag i en halvtimme och jag säger att vi drog några slutsatser.
-Majs är godast grillad ute.
-Majs i burk smakar skit, typ plåt äckel
- stekt majs kommer mittimellan och kokt sist.

men dock så är ju linda inte lika cool som jag och tyckte därför att man ska ha örtsalt :S shit.
Man ska ju ha smöööööör lite mer smööööör och salt. vanligt vitt hedeligt jävla salt. hur svårt kan det vara ?
Men då får vi ju inte glömma att linda kommer ha storelek mindre pp kläder i fram tiden. grattis!
Lärde mig även att man kan steka majs som varit fryst direkt och man behöver inte koka den.
Intressant va ? Majs for life.

Aja enough av det intressanta!
Just ja Majs på engelska = Corn.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0