Come home Come home

Hallå allihopa =)
Vissa har precis sovit i typ tre timmar!

Linda sa typ direkt hon vakna- gud vad gott jag sovit i natt! Inte så konstigt med tanke på hur mycket plats hon tagit !
Sen vare bara snabba puckar innan mormor körde oss till skolan. Där satt vi i ett klassrum, Jag Anna och mari och berättade om Röst och rörelse. Var kul att prata med folk men var typ lite folk och alla vågade ju inte fråga heller så =S vi rocka ju i alla fall "Brr its cold in here, there must be Anderstorp in the athmosphere" Som vanligt dåeee.
Sen kom lindas mamma och hämtade jag linda och johan.
Hade tänkt börja på min klänning när jag kom hem men somnade som en sten.

kan ju säga att jag läst ut Om jag kunde drömma =D=D=D twilight boken !! så jälva bra den var.

Annars lägger jag upp en cool kille från i dag !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0