a long time is what forever is

Likheter Sommar / 1-4 januari

 /
 /
 /

jag och sis
Pizza hut (måste)
Zerlina och gant
Och nu lite nya kort
  
  
  

Först jag mamma papps terr i hissen. Sen skrev jag på en vägg i tumba for hot chick call 0912- lindas hem nr, många knarkare ringde. Hemma hos tobbe på folk. utsikten från rummet. Rummet. Chillade på rummet. Teresa i lobbyn. Mamma och pappa framför globen som man typ inte ser. Jag och teresa coola på arlanda express.

Ja thats it .
Nus ka jag gå och läsa twilight gahh så sjukt bra bok. och blir sugen på se film igen.
men men sov gott people.
pappa ska typ ta med tangentbordet (som inte är vårat) till jobbet i morgon(det är hans jobbs) och det innebär att jag inte vet när jag bloggar senare. men men !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0