you killed something. but anything dies anyway right ?

Heeeeey honeys !
Kom just hem från farmora. har varit där och ätit middag och efterätt :)
Umgåtts med farbor som varit här uppe i några dagar, men nu i morgon far han tillbaka till stockholmo :( ta med mig tack. även busat med kusinerna och rallykalle ;D
Annars skola. svettigt efter lekar på gympan, nk, lunch med emsan, info om nästa års val och pedagogisk ledarskap= inscest ;) HAHA .
Linda på Nk- gräsätare (precis som hennes kalkoner)

annars blir jag arg på vad man får välja :( vill gå så mycket ju.
typ foto A , Psykologi B, Filosofi B, små företagande, engelska C och massa mer samhälls kurser :S !
Nu i kvälldå, börja på den där skit svenskan :( blir massa plugg i veckan känns som jag inte kommer hinna nått annat. jo just ja har lovat färga teresas hår. hon klippte lugg i dag så en till i familjen lugghora =D råå fint vart det =D
Annars spårar våran skola som vanligt ;) + att det luktar sur röv hela tiden. emilia får stänga munnen ;)
Sov mogron i morrn =D två timmar skönt, så blir one tree hill maraton i kväll eller ligga och lyssna på musik i mörkret, l ika skönt !

gott folk, vad blire på alla  hjärtans dag ?
you know, fick just erbjudande på jobb :S
Så blir antligen festa, gräva ner sig i jobb eller låsa in sig på mitt rum och kasta porslin på väggarna.
Sista lät mest lockande . någon kanske kan hjälpa mig förstöra all pynt på stan med ?
Nej ett råd skit i alla hjärtans dag. kärlekscheckarna hinner inte ens bli använda så.

Annars är detta kungen i mina dagar- mitt busfrö!

Kommentarer
Postat av: a

LET'S DO IT!!

2009-02-10 @ 02:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0