We are not sorry. we dont worry.

hejsan allihopa :)
skriver lite sent men men. får snabba mig för jag är döö trött. tur att jag har en timmes sovmorgon i morrn i alla fall :)
I dag gick dagen fort, några lektioner sen stan .
Köpte strumpbyxor, nål till symaskinen, en grej som man kan he på halsband och armband och en party väska =D
här kommer lite dåliga bilder men men

  
ljusa strumpbyxor från åhlens (tips är att köpa dom i stor storlek, då går dom inte sönder lika lätt) sen grejjen från glitter 80 kr och till sist party väskan med nitar från donn donna som kostat 700 kr men var halva värda jävla rea priset så fi ck den för 200 =D rå värt. måste dock byta ut banden men men :P
Fikade även på waynes med snygg brudarna anna och emilia !

Sen vare syslöjd där jag gjorde trycket vart vouge trycket så här kommer resultatet


Är väl sådär nöjd. aja vi får se hur den ser ut på :)
Sen kom emma och josse och hämtade oss (MED BILCOOLT) på balder så drog vi på max.
Käkade där med marcus och frida mumms mumms tog det vanliga ;D
Sen drog vi vidare till solbacken (fortfarandeicoolbil) och handlade massa fest och grogg virke =D tagg !!
Sen skjusade emma hem jag och linda =D hon är bäst på köra ps.
Då for jag till linda där vi gjorde party skiva och såg one tree hill
Sen har jag sytt och nus ka jag dusha och sova :)
Ska sy en slipps i samma materiall som min klänning till Johan min date för helgens planer ;D Hoppas den blir fin bara :S får börja direkt i morrn !

BTW Linda vart råå fin i lugg =D kunde inte sluta kramas på henne för hon var så söt !
Hihih
PUSS :*:*
och så här busiga är vi på maxi


  - I Love picles !


Kommentarer
Postat av: a

:)

2009-02-05 @ 04:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0