Stay away from me now

Tjena tjena .
Hemma och har ont i magen som tusan . krampar som in i h !
Sov länge men blev först väckt av ulrika "vill du jobba på lördag" Sen av emma "KÖRKORTET FIXAT" (YYYYYEEEEEEEESSS ÄR HON INTE FUCKING BEST I VÄRLDEN ? NU SKA VI LEVA LIVET. alltså kunna köra till max och äta ... ;)) sen av linda "är du vaken så jag kan ringa?" och då fick hon de så då kunde jag inte somna om.

FÖRÖVRIGT blev jag supppper glaaa när jag gick in på min mail i dag och såg att jag kommer få gratis linser =D=D=D trodde dom hade skippat det men nu fick jag ett mail med förlåt för att det tog så lång tid lallala =D råå värt.
Så enda avgiften jag var tvungen betala var frakter 79 kr typ :) hoppas bara jag hinner få dom innan helgen !
Så jag ska fåååå bruuuuuuna ögon ;) kommer bli råå najs !

En annan sak som är najs är att i morgon ska vi göra tryck på syslöjden
vilket tryck tycker ni ? har svårt att bestämma mig !
   
HELP ?!
Pussheej

Kommentarer
Postat av: hannah

den tredje bilden är snyggast!

2009-02-03 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0