tell me

Tjena dudes !
åhhhhh =] Sitter just och har skrivit ner 70 (!!!!) låtar som ska med till fjällen. både låtar som har snö känsla, snowboard känsla "slår walking on sunshine ett minne frida;)" sjung låtar och såna här depp låtar vi tagit oss igenom genom tiderna. Många minnen! Mina skivor ska dock heta roadmix (1,2,3? hur många kommer jag behöva?) så det är taget sådesååå alla andra hemavan brudar ;). borde dock börja packa lite nu, kolla så allt är rent och sånt. men men det kommer :)

Var i alla fall på badhuset med linda. vi simmade sen satt vi i badtunnan ute, skönt :) sen gick jag hem... kom hem till godis och mös med lillan och nu sitter jag hära !
Nämen gud nu ska jag gå och sova. ställa klockan i morrn på typ 5 och snoza i en timme. men vet ni vad ? behöver ju bara hålla ut en dag till ... för det kommer säkert som en överaskning men i morrn äreju LOV =D=D!

Här kommer ett smak prov på road mix.
dom tre låtarna som vi  måste ha med, dom tre som följt oss sen 7an.
och jag vet inte hur det är med er tjejer, men jag kommer minnas dom föralltid.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0