So what Im still a rockstar

Svar till dig Lisa:

En freebra är en bh, fast utan bh band och utan bandet som går runt. är med typ klister så man klisrar frast den och spänner den i mitten (mellan brösten typ) är bra om man ska ha klänningar med bar rygg osv. man kan använda den 30-50 gr och man ska tvätta den osv. kostar 300 kr från twilifit. =)

I kväll blire typ drängsmark :) få se vad som hittas på där typ cruisa, fixa och umgås =D! först blire pizza kit made by elina och teresa som äör mina små slavar =D annars så har jag nyss sovit lite granna och är fortfarande helt sllluuuttt.
blir lite sur för mina jeans har inte kommit är rädd att dom kommit bort på posten :S så nu har jag inget att ha i morrn typ, men ANNARS TAGGAR VI UPP TILL I MORRN!!! är satans sugen på fest. klackarna i taket och allt =D och vem vill inte fira älklingsflickan emala.devote.se ffs.på månad är hon en stor flicka =D

TAggggtaggagagataggatataga.


Kommentarer
Postat av: e

älsklinggs! TAGGA UPP NU!

2009-02-21 @ 00:00:21
URL: http://emala.devote.se
Postat av: .

hur många besökare har du per dag per vecka, och så vidare?

2009-02-21 @ 01:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0