About me

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag kommer nästan alltid i tid och planerar allt
faktiskt, jag går ofta 5 min före för allt när jag ska på något. dock tycker inte linda det är kul när vi ska gå till bussen noch frysa rövarna av oss. annars planerar jag allt. hälst i tid väg. och planerar ofta när vi ska ut.

2. Jag har trust issues och är rädd
sant, jag har väldigt svårt att lita på folk och tror oftast det värsta om folk. då r det väldigt lätt att det blir missförstånd också. ett plus är ju att man borde bli mindre besviken när man förväntar sig det värsta men det är inte riktigt så heller. Jag är rädd att människor som jag älskar ska lämna mig.

3. Jag har ett otroligt fult skratt
låter som en säl och hukar mig och ser allmänt störd ut. och det får jag höra ofta ;D haha. blir bara värre ju mer jag skrattar =D men ett gott(fult) skratt förlänger livet :D

4. När jag gäspar på morgorna rapar jag även
Jag vet, grymt jävla eckligt . och pinsamt när man sitter på bussen och ska gäspa och sen kommer det en typ av rap samtidigt :S HAHA jaasii.

5. Jag älskar mtv
inte bara musik som ni vet att jag ÄLSKAR utan även next,, sweet sexteen, dissmist, hills, tila tequila, roomraiders jaa you name it. även om allt är så fejkat och allt men jag gillare=D

6. Jag kan ha grymt mycket damp
har inte syndromen men haha gud vad jag kan dampa. om jag är trött, pigg elelr bara busig kan det komma igång och då äre nästan omöjligt att sluta . jag och linda kan dock gå lite överstyr ;) HAHa

Jag utmanar Fridalindfoors.blogg.se Emmaalundgren.blogg.se Emala.devote.se och niarbaraavundsjuka.blogg.se ;) bring it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0