She finally drank her pain away a little at a time But she never could get drunk enough to get him off her mind

´How long have I been in this storm?
Lifehouse-storm
Passar ju till i dag kanske  och med tanke på kläderna i dag så skulle jag kunna dö!
vi såg ingenting när vi väntade på bussen, jag har fått snö innanförkläderna och jag har blåst bort (A)
Annars så hare varit skola, tre lektioner och två såg vi film !

Sen gick jag linda och eve på stan !
Jag och linda skulle kolla om plats glas som var snygga men hittade inga.
köpte i stället svarta vinglas som var råå snygga =D 50 spän på åhlens.
Sen mötte vi upp emma lu och gick till bussen !
jag ville ju verkligen inte gå hem så följde elina till hennes lägenhet där hon gjorde nudlar och jag råkade tappa ut mer än halva haha :S , sen kom pappa, vi handlade mat till i morrn och nu är jag hemma :)

Såå nu börjas det ;D Snart äre nära och jag är sjukt taggad.
 
Emma när låten " I kissed a girl" kommer fåru ta och akta dig ;)

Annars ska jag nu börja med min lista, har tusen saker att göra =D
PUSSHEEj

Förövrigt Lindas två nya smeknamn
Lugghora
paltassar
Vilket tycker ni var finast ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0