Give back my smile. I need it!

hejsan hoppsan =D
min dag började super bra ........ NOT! ni ska få höra från början.
Jag var tvungen att gå till bussen för jag hade cykeln där uppe. när jag kom fram vad slog mig då. JO fan jag glömde busskortet. jahap klockan var kvart över och bussen går tjugo över. så tog cykeln coh började cykla som en tok medan jag drog upp mobilen och ringde teresa, hon svarade och jag flåsade teressssssaaaaaa du måste hjälpa mig (hon trodde jag var förföljd av en våldtäcktsman och vart rädd) sen sa jag kan du komma med mitt busskort halva vägen ?  hon sa ja. men eftersom jag är så snabb hann jag enda hem. tog busskortet plus ett par byxor för jag höll på frysa ihjäl. sen cyklade hon med mig upp. jag trampade det fortaste jag kune och när vi kom bakom knuten såg vi att bussen stod kvar. jag jublade men just då börjar den fara :O jag bara NEEEEEj och började viffta som ett sepe. bussen stannade så jag snörde över ena benet över cykeln som en äkta cowboy, det som dock inte var så bra var att tunikan for upp till ryggen så visade min kära rumpa. när jag sedan slängde cykeln och skrek till teresa : TA DEN TILL ANDRA SIDAN och började springa till bussen såklart så höll jag på ramla. snubblade till i all hast och kan riktigt tänka mig hur fult det såg ut. krälade in i bussen och ställde mig för att leta busskortet som jag gjorde typ jätte länge. efter en kvart säger busschauffören "den funkar inte, du behöver inte stämpla" . ja min dag var gjord.

Okej resten va skola, sen sjukhuset, gick väl sådär :S ligger inte så jätte bra och det kan ju va det att jag är så satans trött hela tiden. Sen gick jag och linda på stan ett tag :) sen bussen där viträffa emmgånger2 och josse :) när vi kom till byske gick vi till elinas place, hängde där ett tag coh sen drog jag och sis hem :) och just jaa, drog förbid ica först. Jag förklarade hur det bra det var för henne att jag kan matgrossisten (HAHA) och bra för mig att min baby alltid köper godis åt mig. så när jag kommer hem från träning i kväll (ska si mma med lohan) då väntar godis och mys med lillan =D.

annars har jag och anna fotat i studio i dag =D heheh. för vi ska göra tryck och ville ta bilder.
dom är ju ganska fula nu för dom är inte photoshopade. någon som har ?
men här har ni ett roligt smakprov =D=D=D=D h aha glada miner. glada tjejer !



Kommentarer
Postat av: Anonym

tog du hem alla bilder ?:O:D isf huur ?

2009-02-26 @ 20:15:14
Postat av: www.niarbaraavundsjuka.blogg.se

Haha så söta och lyckliga :) lät som att du hade en superdag! hade skrattat så himla mycket om jag hade sett det där haha!



Godnatt =)

2009-02-26 @ 23:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0