so..

Hejsan allihopa=D
sitter här nedbäddad i min säng. lyssnar på håkan. har just pratat med emma gumman och njuter till fullo.
kvällen vart så att jag for och simmade med ronja och linda, och bubblade och bastade :) råå skönt.
nu försöker jag hålla ögonen uppe allt jag kan !

Halleluljahhhh snart äre helg =D är råå taggad på denna helg. som även nästa och därefter. kom som ändå just på att dom två förra helgerna varit råå king. så det är så det är ? Man ska lida genom veckorna med bara två skolkande lektioner och sedan leva på helgen. works for me (ialla fall denna vecka) .
Nej men helt seriöst. nu kommer jag djup ner i min lilla blogg när jag ställer vad går livet ut på igentligen ? vi går skola nu, för att sedan gå vidare utbildning som senare leder till jobb förhoppningsvis. och då blire bara samma onda cirkel i gen. vakna tidigt jobba skiten ur sig och sedan dö på kvällarna typ. vad är meningen me det då . varför kan inte alla bara bli hippies sluta jobba leva på kärlek mat och musik typ (A) nej just nu känner jag mig ganska taggad på ge upp allt. eller kanske mer börja mitt liv. för att sitta på anderstorp dag ut och dag in är inte direkt som jag vill minnas mitt. men då kommer ansvaret in i bilden, och hur jag vill få pengar och lallalallala. men nån som har, ge mig ett bra hopp på varför allt detta är värt. ge mig nått så jag orkar nästa vecka till lov. för lov det behöver jag. en stor jävla pause ! hälst sommarlov. hahah ajja nu har ni fått hört nog med skit. tror säkert ingen ens orkar läsa detta. lika bra för jag själv får huvudvärk !. är väll lite som låten belive med the bravery, inte att den ger mig huvudvärk men att mina tankar går lite så.

So give me something to believe
Cause I am living just to breathe
And I need something more
To keep on breathing for
So give me something to believe



Aja sovgottallasnyggon. djupa amanda ska nu falla i en djup sömn :)
ps. jag älskar min fjällräven


Kommentarer
Postat av: EmmaaL

jag måste ju typ beställa med dig!!!

ps du är snygg!

2009-02-19 @ 22:54:18
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0