Take it away

Hallå hallå :)
sitter på skolan, enda gången jag kan sitta på datorn nu typ. sosialt handikappad (A)
PAPPA ska lämna in datorn i kväll, eller i morrn eller i övermorrn eller om ett år.

jaa hur mår jag då ? fortfarande en negativ skit hög. hälst nu efter matteprovet som jag var inne på i 10 min. fy farao..... sen att helgens planerar rasar :( sen att jag har träningsvärk i hela kroppen. nått mer jag kan klaga på ? Nja will se.

Annars kan jag säga två positiva saker (hurra ropar ninu?)
^Sport lov närmar sig vilket innebär hemavan =D och resten av lovet kommer nog äga med.
^Jag och linda ska styra peace and love i sommar, lasse, håkan och lykke li ! kan det bli bättre ?
Ligger i borlänge men vafan ? dit tar man sig ju. linda ska ju ha körkort ffs =D
^Även positivt att jag vann ett par snygga levis vintage jeans som snart kommer =D kanske ha i helgen . får se om dom görs om till shorts till sommaren .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0