I never gonna forget this moment

FridaLindfoors säger:

Glöm aldrig du kan bara ana ingen ko på isen så länge rumpan är i land. så roliga jag är

FridaLindfoors har precis skickat dig en vibb.

FridaLindfoors säger:

säg någonting då! Låt mig ge dig ett råd - gå inte över ån efter vatten.

lev väl vännen


AmandaLundmark säger:

OJOJOJjojoj. är du hög ?


FridaLindfoors säger:

nej len, lika låg som dina lågskoor


Känns som att bilresan kommer bli lång i morgon. paxs inte baksätet med frida iaf ;) hehe.
Kvällen såg då ut så att vi åt tacos som emme och marre gjort =D mumms. pratade osv, sen rökte vi vattenpipa och åt chips och pratade lite mer (nivet man kan inte få tyst på quinnerna) sen drog jag å linda (linda ramlade utanför haha) :( när dom andra började parta! ring förövrigt brudar nån dag framöver=)

annars så är allt packat och klart =D bara kvar kudde, mobil laddare osv !
drar väl någon gång efter 8 imorgon till emsan med fullpackade väskor och brädan!
men det viktigaste, road mixen 1 . fick tom ha med en håkan låt =D så jag valde vän med en bil. för det stämmer jag har en vän med en bil och vi åker långt bort =D=D=D=D=D=D=D
är så sjukt taggad, kommer fan ha så otroligt jävla fucking super dunder massivt kul !!
Kommer dock sakna linda !!!!!!!!!!!

men annars ska jag gå och sova nu. är trött och ska upp tidigt !
men ha det så bra här hemma =D jag kommer nog kanske uppdatera därifrån för vi har med en dator!
Annars ring ring ring! =D PUSS snyggooon !









Kommentarer
Postat av: yeeah

vi är fan sygga ;)

2009-03-01 @ 01:56:49
Postat av: wow!

har ingen anning vem blondinen är men fy fan så fresh :]

2009-03-01 @ 12:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0