The mix of old favorites. sighn me

Godmorgon :)
undrar säkert varför jag är uppe såhär tidigt.
Jo för att jag gick och la mig typ 11 i går så är ganska pigg, då väldigt trött men !
I går var jag med linda vi såg seven pounds som var lite seg i början men jätte jobbig i slutet, nära tårarna där alltså.
Sen fixade vi the one and only road mix 1 . behövdes bara en skiva och vi hedde väl in 75 låtar kanske :) dock funkade den inte i våran bil :S men den funkar i min cd. hur kan det komma sig ? tänk om den inte funkar i emmas bil :(

I alla fall här är det super snygga fodralet till skivan madebyme(:
ha det bra.
och föresten, I morgon drar vi ;)


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Bara sick! vi åker i morgon ?! PAAARTEEEEYYYY!!!

2009-02-28 @ 15:57:35
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: Freaky

hahaha så jävla snyggt fodral D;

2009-02-28 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0