Party part one

Hej alla rockstars !
Sitter här och dräglar i mig lite godis. vad ska man annars göra dagen efter?
förmodar att ni vill höra hure var i går så här kommere
Det började med att vi for till folkan 11 (sa ju igentligen 1) men vi sa till emma att vi skulle dit ett , medan vi var där och pyntade och fixade för en suprise =D där vi även gjort en bok som alla fick skriva kommentarer i , en grattis emma skylt och lite till :) emma kom inte förän halv 3 hehe, så det var tur att vi gjrode det annars skulle det inte hinnas klart ! men då kom hon och så fick hon en stor sprit flaska i pressent =D
Sen började vi göra oss klara med dusha, sminka hår osv med 2,25 cider =D hehe skönt !
Då kom vi ju till dom där linserna då, stod där och höll upp ögat josse sa om jag träffade rätt drog den fram och tillbaka för att den s kulle släppa från mitt finger och sen tryckte man till den för att få ut bubblorna, Rå läskigt och det tog typ en halvtimme för att få på båda (A) efter det såg jag suddit i typ en timme men det var värt det :D vill ha bruna ögon jämt =D var riktigt fint till håret så ! När alla tjejer gjort sig tjusiga, vilket vill säga Emma frida Josse Linda sandra och sedan kom emma a också , då gick vi och värmde maten. emma josse och frida hade gjort jätte goda pajer och linda en god kyckling sallad medan jag gjorde lite förätsgrejjer. vi åt jätte mycket och vart helt proppmätta =D Sen orkade vi inte efterätten så den tog vi ett tag efter, cheescake och polly kaka , emmas godaste favoriter =D
Sen började partyt och efter ett tag kom det massa folk ! Musiken pumpades till tusen =D=D Darin var jag och lindas favorit så vi gjrode en liten dans hehe . lite senare överaskade vi emma en till gång och sjöng 3 låtar som vi gjort om, björn rosenström-het abba-dancing queen och black  jack- inget stoppar oss nu . haha vet inte om det lät så bra men kul vare då ;D tror emsan vart pretty glad också =D .
vi dansade väl hela kvällen igenom så kl 4 somnade jag i en soffa och vaknade 6 då vi drog hem till emma :) där sov jag linda och kevin och carro =D Annars hoppas jag att emma hade världens bästa födelsedagsfest för det försökte vi få henne att ha på hennes vilkor! we always have your back baby ;D. Resten skrattar vi åt högt tydligt och TILLSAMMANS !

haha kvällens citat var nog dock
Vad tycker du  om anal sex ? Skit skönt ;D

Annars har jag bara party bilderna från min kamera , vart inte så många tagna där men får väl resten sen =D några roliga förfest bilder vart det då på emma lu's kamera ;D he he ! men här kommer några i alla fall =D
Part one party pix



Förberedelserna med josse frida och linda. lite taggning också som ni ser =D

 Brun ögonen ;D


 - Linda min kära partypinglá !


Förfesten med mat och dricka med snygga glas (linda krasha mitt dock) ;D haha


Killarna började droppa in med snygga poser ! lägg märke till johans slips ;D


Parteeeeey !



Efterfest innehöll massa dans, lite trött slitna bilder men vadå (A) party all night long ;D


Och tillslut tog emma tag i sopen ;D

Sådärja ! nu fortsätter min lördagskväll med vila och chips.
det är ett hårt liv när man lever ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0