PARTY LIKE AN eightteenyearold

Godmorning =D
Uppe med tuppen men kunde helt enkelt inte sova längre !
Vad händer i dag då ?
PARTTTTYYY!!!! och inte vilket party som hälst, EMMAS 18 års FEST !!!!!!
Näe är så sjukt jävla underbart mega fucking taggad =D=D
Goldigger spelas på högsta volym ;D

kring 1 drar man och börjar fixa med emma , sig själv och stället !
Sen blire tjejförfest med mat som tex taco paj, kyckling sallad mm !
sen kommere massa folk , roligt home town folk :)

Min väska är full smäckad med massa party grejjer, sov grejjer (ska sova där) och kläder lallalalalal.
Blir min egna klänning, väskan från don donna och skor från mamma från typ 90 talet ;) hehe snyggfula ärom !
sen blire hudfärgade strumpbyxor tror ja !

Hihih . Nu börjar hemligsarna som ingen får veta förän i morrn (A)
Hm.... lurig va ;)
Aja ha en trevlig fredag snyggon ! Jag SKA med mina snyggon !
Puss

Partybilder från gårdagens right ? ;D lillflickor!

  
  
  

Kommentarer
Postat av: eandersson

oh vilka vidriga bilder.. 100 kg feta ben & alienskalle. klipp ut mig äru gullig. fest nUDÅ! =D

2009-02-06 @ 15:34:08
Postat av: Emmaa

haha kommer alltid vara underbaraast ;)

2009-02-08 @ 14:50:59
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0