Nobody can belive it. you dont have a halo


dagens plågsamma shopping. finns inge värre när man måste köpa typ underlagskräm. ja där  går 250 spän. eller som nu när jag måste köpa en freebra till mitt nyalinne, ja där rök 200 kr. som tur var hade jag 50 kr på h&m som jag fick köp lite smink till i morrn =D
annars helg. s skönt.kan inte ens beskriva ! och jag hatar verkligen skolan just nu. allt går fan skit och då blire mer press som bara gör att allt går sämre. valde då kurser till 3 an i dag ,. blev foto a, engelska c, naturkunskap b, psykologi b och internationella relationer.

Nu ska jag lägga mig med två täcken och se sandor slash ida och njuta av fredagen.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: lisa

hejhej, vad är en freebra? :)

2009-02-20 @ 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0