My morning

Godmorgon =D
Kom just till skolan.
tänkte berätta om nooobsen i  morshe.

först ställer jag kl på kvart över 8 (min buss gick 20 över 9) sen ringer jag till pappa
hej kunde du köra mig till bussen 20 över 9 ? han säger ja det ska jag nog hinna ringer sen.
Jag lägger mig och sover ett tag till och vaknar 25 i 9, går upp och ropar på lillasyster.
då säger hon att hon måste skynda sig för pappa ringt och sagt att han kommer halv och kan köra henne och hon hade nollställt tackat ja. pappa har alltså trott det var teresa som ringt . tur att han kan rösten på sina barn + att han även körde mig =D

sen linda . hej linda vars är dy ? linda säger vi datasalen vid fordons. för er som inte går a torp fordons är längst ner blå salen längst upp. jag går till den datasalen som är längst ner Gh och ingen linda där. jag ringer linda och frågar vart hon är ? samma sak i gen. frågar om det finns en datasal vid fordons :S och hon suckar och säger man vadå där jag har spanska ? . Jaaa vid blååååå salen jaaa... tur att linda kan skolan =D

matte svenska engelska och kyckling wook sen ska jag å köpa väska. halleluljah !
PUsheeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0