Make me

hallå allihopa !
Vart så avundsjuk på emma som bakat semlor så jag gjorde det också (A)
dom vart goda men alla inte så fina.... mammas va finast!
Annars köpte pappa hem också . men mår fortfarande lite illa så åt bara två , skäms amanda!
Annars blire skola i morgon. nationellt prov och geo men tror jag ska fråga om jag får göra geon efter lovet i stället för kan det inte. nu har jag i alla fall just ringt världens bästa och fått lite pepp talk. hur vi ska höjja våran pluggning och höjja min kraft. Annars såg min eftermiddag ut såhär
Mumms baby girl !
 
Nu dush-säng-musik-tv-försöka sova!
Sov gott puss

jag vill andas igen.

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

herm apa, herm apa, herm apa!!!

haha neej men vi är så himla proffsiga som lyckas baka våra egna semlor tycker jag!!

2009-02-24 @ 23:33:21
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: A

OMG :O

TABORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT!

2009-02-25 @ 13:28:18
URL: http://amandalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0