Just say goodbye

Yooyooyoo!
Sitter i datasalen med emme och coolar oss. jag gör ju inte geo provet som resten av loosernas i min klass. och emme har frihet under ansvar och ansvar innebär blogg.se och apberget ;D
efter detta blir det engelska nationella... ush börjar bli lite små nervös :)
efter det blir det en kort syslöjdslektion !
När äntligen skolan är slut ska jag och mina hemavan vänner äta ute och planera lite till. några saker är oklara typ vem som ska ta med sig locktång, plattång ja ni vet ;) hehe. några av vännerna ville äta på waynes men det är för att dom igentligen bara vill äta luft. men det blir nog dallas =D frossa.

Annars fick jag några snälla meddelanden av min mamma som är hemma och är sjuk
först "går det bra om jag städar ditt rum?" Jag svarade OJJJAAA.
Sen "du skulle behöva en tavla till din håkan affish, gå och köp en så betalat jag dig sen".
otroligt bra =D Tänka sig vad bra det är att ha en mamma  i bland.
glömde kanske förövrigt säga att jag fick en ACDC tshirt av paps också när han kom hem. mys pyamas blire nog för den var nåde stor :)

Ha en braa dag people. byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0